Welcome to RetrOnline - Play Good Old Games ... Online!
yo ! Mario Kart en ligne ??!! Robann10
C:> Follow us: yo ! Mario Kart en ligne ??!! Vip2210 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Facebo15 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Twitte16 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Youtub14
C:> Supported languages: yo ! Mario Kart en ligne ??!! Forume11 Read me! (English) / yo ! Mario Kart en ligne ??!! Forumf11 Lisez-moi! (Français)
C:> Multiplayer Platform Status: Active [Free registration - Last check: February 2018]
C:> Gaming Networks & Servers: Online [Permanent access - 24/7]
C:> Join us! We really think that it would be fantastic to play online together!
C:> Please click on "Log in", "Register" or close this window.
Welcome to RetrOnline - Play Good Old Games ... Online!
yo ! Mario Kart en ligne ??!! Robann10
C:> Follow us: yo ! Mario Kart en ligne ??!! Vip2210 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Facebo15 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Twitte16 yo ! Mario Kart en ligne ??!! Youtub14
C:> Supported languages: yo ! Mario Kart en ligne ??!! Forume11 Read me! (English) / yo ! Mario Kart en ligne ??!! Forumf11 Lisez-moi! (Français)
C:> Multiplayer Platform Status: Active [Free registration - Last check: February 2018]
C:> Gaming Networks & Servers: Online [Permanent access - 24/7]
C:> Join us! We really think that it would be fantastic to play online together!
C:> Please click on "Log in", "Register" or close this window.



 
HomeLatest imagesRegisterLog in

Share | 
 

 yo ! Mario Kart en ligne ??!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
iMacTim



Posts : 1
Join date : 2011-11-23

yo ! Mario Kart en ligne ??!! Empty
PostSubject: yo ! Mario Kart en ligne ??!!   yo ! Mario Kart en ligne ??!! Icon_minitimeWed 23 Nov - 7:09

Yo!
Moi c'est iMacTim, 21 ans, célibataire et libre comme l'air (GTO)
J'aurais trippé jouer à mario kart en ligne cherry ça serait vachement cool :=)*

Voilà à bientot sur des jeux

Tchuss

Back to top Go down
RetrOnline
Admin
RetrOnline

Posts : 1212
Join date : 2010-09-06
Location : France

yo ! Mario Kart en ligne ??!! Empty
PostSubject: Re: yo ! Mario Kart en ligne ??!!   yo ! Mario Kart en ligne ??!! Icon_minitimeWed 23 Nov - 7:43

Salut iMacTim!

Les jeux consoles en ligne sont à l'étude (leur prise en charge dépendra surtout du nombre de joueurs potentiellement intéressés et de leur motivation sur le long terme) Wink
Pour le moment on se concentre surtout autour des jeux sur ordinateurs. Si ça t’intéresse aussi, merci de le faire savoir en indiquant ici même une petite liste de tes jeux favoris (sur PC ou autre machine) Basketball

@++
Back to top Go down
https://retronline.forumactif.org
 

yo ! Mario Kart en ligne ??!!

View previous topic View next topic Back to top 

 Similar topics

-
» Parties en ligne: les premiers pas...
» Parties en ligne: les premiers pas...
» Parties en ligne: les premiers pas...
» Parties en ligne: les premiers pas...
» Parties en ligne: les premiers pas...
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Welcome! / Bienvenue!-

How to make a forum | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com